16.10.

16. october 2012 at 19:19 | Taylor
snídaně: kaiserka, lučina bioaktiv, šunka, sýr, trochu cottage, paprika
svačina: xxx
oběd: sojové kung-pao s rýží
svačina: jablko
večeře: 3 malé bramboráky s kuřecím a zeleninovou směsí, mandarinka, 2 mrkve

pohyb: plavání 20 x 50m cca 45 min.

Je toho málo, ale nevadí, nějak nestíhám, když mám školu. Odpoledne jsme byli plavat, bylo to fajn, baví mě to a budem chodit snad každý týden, tak alespoň něco. Řekla jsem si, že to se sportem nebudu nějak obzvlášť přehánět, max. 4x do týdne. A až budu mít lepší postavu, začnu posilovat a zpevňovat :) Snad mi to půjde i zítra, přece nechci být tlustá, dnes to šlo dobře. Dokážu, že nepotřebuju žádný výživový poradce ani psychology, že nad tím zvítězím sama.


No... But I will be.
 

Be the first one to judge this article.

Comments

1 Klárka Klárka | Web | 16. october 2012 at 19:25 | React

jojo, to je pravda ...
Taky bych potřebovala zpevňovat, zrovna koukám na fitka

2 Bee Bee | Email | Web | 17. october 2012 at 13:23 | React

Držím palečky, ať se daří. (; Nechceš spřátelit? Byla bych ráda :)

3 Ladybird Ladybird | Web | 17. october 2012 at 14:27 | React

Taky sem přemýšlela začít úplně znova, na jiném blogu, pořád nad tím přemýšlím...
Přesně tak, nikdo jiný ti k tomu nepomůže víc, jak ty sama :) začínáš nad tím uvažovat dobře :) půjde ti to :)

4 Bee Bee | Email | Web | 17. october 2012 at 15:03 | React

Už jsem si tě teda přidala (:

New comment

Log in
  Don't you have your own web yet? Create it for free on Blog.cz.
 

Actual articles

Reklama